Nu ska jag ta hand om mig själv

Efter ett par dagar med mycket trevligt sällskap som ni kunnat läsa en del om här, har jag ikväll en lugn och skön tillvaro. Kaffet värmer koppen och Winnerbäck värmer själen. Glenn ringde och jag fixade till presentationen till tidningen hem & hälsa så dom kan börja sälja in till den. Jag har kylspruckna händer och tänker ta fram min feminina sida och smörja in dom med någon lotion, kanske tar jag en liten “minispakväll” här hemma. En film, kanske lite mer musik.. eller varför inte mer kaffe.

Min vilsenhet gjorde sig gällande igår igen då det var meningen att jag skulle dricka vin och sova över hos en vän men jag fick den där känslan av att jag glömt strykjärnet på, så jag var tvungen att köra hem igen. Och nej.. det var inte på och klockan var mycket. Det blev sent… Tänker varje kväll att jag ska somna tidigt men just nu är det så mycket roligt som händer att jag blir som ett lyckligt barn i den nya leksaksaffären. Vill känna på allt och drömma mig bort mot nya erfarenheter och världar. Det är lite som när sockerkicken sätter in. Man vill inte att den ska gå över såvida det inte är ens eget barn som satt i sig för mycket godis.

DSC00049

Tack förresten…än en gång!
Tack för alla besök och kommentarer idag.. IGEN! Idag har Kärleksförklaringar till förbannelse än en gång slagit besöksrekord och jag tycker det är såå roligt! Jag tänker inte sluta för det.. kommer fortsätta skriva och lägga ut sånt som berör, sånt som bara är roligt och sånt som ingen vill se i denna världen.

Jag kan se var besökarna kommer ifrån och det är hela Sverige, lite i Norge, en del från Danmark och så EN från Frankrike!
Men det är inte läsaren från Frankrike som är det märkliga utan det är människan som sitter någonstans utanför Somalias kust och läser mina inlägg! Kan det vara en pirat som vill lyssna på Winnerbäck?! Jag hoppas ni alla kommer tillbaka imorgon!

Snart är det helg och den preliminära planeringen är en kväll med fröken Silver imorgon, tisdagsklubben på lördag (jag vet, det låter lite tokigt) och så Simon på söndag. Det blir Madagaskar 2 på söndag Simon… ;-).

“Du frågar, älskar dom dej ikväll
Jag svarar, dom älskar mej bara nu.
Den enda som verkligen älskar mig är du”
                                                                       - Lars Winnerbäck

Nu är det snart natten och den ska jag försöka ta till vara på för att ladda batterierna och hämta nya krafter. Vi hörs gott folk!

 

Technorati-taggar:

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

 
SPELAREN
/SPELAREN