Jag har tagit ställning

Efter de senaste veckornas upptrappade konflikt i mellanöstern bestämde jag mig för att fördjupa mig i konflikten för att kanske kunna förstå vad den handlar om. Jag kom fram till att den är alldeles för komplex för att jag ska vilja ta ställning.


Jag valde att ta hand om en annan intern konflikt här hemma istället. Nämligen vem som ska diska!
Utgången var ganska given eftersom det finns inte någon annan än jag här men jag undrar ändå VEM som hade skapat den oreda som fanns i mitt kök..
Jag skyller på katterna :-)...


Inspirerad av Miss Juni, som har en underbar och personlig blogg här.., tänker jag visa mitt personliga förfall och dekadens. Varsågod, alla som tror att jag är perfekt :-)


Tanken på hur det såg ut innan svindlar!

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

 
SPELAREN
/SPELAREN