Hemma igen – Snart borta

DSC00039
En glad men lite trött Martin kommer in genom dörren. Ser ni dagens outfit? ;-)

Nu är det äntligen fredag och helg! Dagens mantra har inte slagit så väl ut som jag hoppats men skam den som ger sig. Första gången är ingen gång. Hela denna dagen har varit en kamp mot en seg klocka och svåra kunder men jag har en dåres hopp om att det ska vända på måndag. Jag har ju trots allt blivit kallad ung, glad och snygg idag hahaha! Så vem vet vad som kan hända på måndag??!!
   Det har också kommit upp frågor idag som vi inte fått svar på som t.ex. varför det inte går att vispa grädde när det är åska i luften? Och exakt hur man mäter TV-tittare.. förresten det sista fick vi ju svar på. Man har ca 2700 personer runt om i Sverige som har en liten dosa till sin tv från vilken man kan se och mäta deras tv-tittande. Intressant? Nja.. men en kunskap rikare. Men varför kan man inte vispa grädde när det är åska i luften? Kan någon av er svara på det?

   Nu ska jag in i duschen och sedan svida om till något bekvämare och så bär det iväg med två flaskor vin till fröken Silver ikväll igen. Det kom en glad inbjudan per sms till trevligheter och vem är jag att säga nej? Det kanske slinker med en chokladkaka också, det är ju helg för sjutton! Hur som helst så ser jag fram emot detta. Goda vänner kan man inte få för mycket av och jag hoppas att ni alla vet vem ni är.

Tack för titten

.. vi ses snart igen.

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

 
SPELAREN
/SPELAREN