Bad Habit – och en sångare som sa till mig att jag kunde

Sista minuterna innan sängdags sitter man och bläddrar lite på youtube och kommer fram till ett par videos med människor man sedan länge förträngt att man kände.

Men jag har sångaren i detta bandet att tacka för att jag över huvud taget började med musik och skriva låtar. Bax Fehling, sångare i Bad Habit, var mannen som en gång sa till mig att jag verkligen kunde skriva låtar. Det är en sångare av rang och jag tycker det är synd att han inte kunnat komma fram med sin talang i något annat sammanhang än Bad Habit.

Bax spelade i ett annat band som kallades “Scrooge” och jag måste säga att dom var fan så mycket bättre än Bad Habit.

Jag och vi i bandet var överlyckliga över att han sjöng på en av våra demotapes när det begav sig.





Söker man vidare på Bad Habit på you tube så hittar man detta… hmm.
Jag vet inte Bax.. men.. ska vi sätta oss och skriva låtar? Och när vi ändå är igång så känner jag en hel del människor som är skitduktiga på att producera musikvideos… ;-)





Technorati-taggar: ,

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

 
SPELAREN
/SPELAREN