Jag har ju ett spöke här!

I ett tidigare inlägg skrev jag om ett litet spöke som mest rörde sig i min fantasi och som jag skyllde mycket på tidigare. Inte trodde jag att det fanns på riktigt :-)... men så strax innan jul hade jag en god vän på besök som berättade att det är en gammal bonde som finns i mitt hus. Som hjälper mig, men som faktiskt tar en del energi ifrån mig. "Nåja.. " var min tanke om det då. Trodde väl att vinet spelade sina spratt.

Men ett par dagar senare så var det en annan god vän som sa samma sak! När vi satt och åt berättade hon att jag hade någon med mig. En skugga, någon som alltid är med mig...

Denna skeptikern blev lite konfunderad och jag fortsatte äta med tanken... "Nice.. då kan han diska nästa gång!"

;-)

http://jmfhansson.wordpress.com/?s=Sp%C3%B6ken

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

 
SPELAREN
/SPELAREN