Och var var ni då??!

DSC000442 Var var ni halvfyra i morse?! Här satt jag efter en kväll i Lund med goda vänner, vin, mat och snack in på nattkröken. Nyss hemkommen, bara för att vänta på att få skjutsa en vän till Sturup… Tack vare att det inte fanns någon online var jag tvungen att underhålla mig själv med gitarren och ett TV-program om ansiktsoperationer på vanställda människor i tredje världen. Visserligen ett väldigt underhållande program men.. var var ni!? Jag lekte att återkomsten av vintertiden var något stort och speciellt att fira och att jag höll vaka. Det var inte så kul så det blir säkert ingen återkommande hyllning på samma sätt nästa år.

Gör inte så igen, snälla. Ge mig inte känslan av att vara den enda i hela landet som är vaken och uppe!




2 Kommentarer:

Mickey J Barczyk sa...

För att svara på frågan: I RÄNNSTENEN SÅ KLART! Woohooo!

Martin Hansson sa...

Ah... då hade jag det säkert bättre ändå! :-D

Skicka en kommentar

 
SPELAREN
/SPELAREN