Kväll i Tängelsås

När jag går ut genom min dörr har jag denna utsikten. Många skulle få lappsjuka och ångest men jag får nog mest en fantastisk ro. Att ta sitt morgonkaffe vid det där bordet och se solen stiga över åkrarna låter säkert som en glad pensionärs dröm men det är helt njutbart.

 DSC00016DSC00014 DSC00017

Efter att fått inspiration från Theresa Andersson som jag skrev om i ett tidigare inlägg letade jag upp Ambiloop 1.71 på nätet som är en gratis loopstationmjukvara för pc. Nästa steg är att se till att kontrollera programmet via midipedaler på fötterna sen ska ni få se på fan.

image

Sa jag att det var gratis?

2 Kommentarer:

Erica sa...

Din utsikt verkar ju så härlig! Jag längtar mer och mer efter att slippa alla ljudföroreningar som finns i en stad. Lappsjuka är klart överskattat! :-) Njutningsfullt ser din utsikt ut att vara

Martin Hansson sa...

Den är faktiskt rätt skön.. :-D

Skicka en kommentar

 
SPELAREN
/SPELAREN