Helgrapport

Det är trevligt att det är många som läser min blogg och det är lika trevligt att det är många som kommer tillbaka för att läsa om och om igen men jag är rädd att ni glömmer kommentera. Min övertygelse om att det är en liten miss från er sida säger mig att ni bara behöver en påminnelse.

Håller King Kong sig undan vid renovering?Tack vare min bloggfrånvaro denna helgen har en del tankar farit runt i mitt huvud.  Oviktiga tankar om ingenting egentligen och sådana tankar man bara får när man har för mycket tid över. Som hur infödingar i filmer som King Kong tänker om sina offerplatser? Vem byggde dom från början och hur gör dom när dom sänkt ner den där träkonstruktionen i den flytande lavan för att offra oskulden till den stora besten? Renoverar dom den efter varje gång den använts eller är det ett extra hållbart träslag som används? Mahogny? Och vem bekostar det i så fall..?
Ja ni ser, inte så viktiga frågor men ändå sånt som kan omsättas till verkligheten. Nämligen vem, vad, när och hur?

För övrigt håller enkäten om ligglistor på i två dagar till och jag kan andas ut över att ni kära läsare tänker som jag. Kanske är vi en grupp för inbördes beundran? Vem vet.
Ni som inte sett enkäten tittar längst upp till höger på denna sidan under annonsen från tre. Javisst ja, jag har ju bytt bloggportal och lagt in annonser på sidan. Jag har inte frågat er vad ni tycker om det. För egen del tycker jag faktiskt att det är lite snyggt och ger en ny dimension på sidan. Det är inte för att tjäna pengar för det kan jag lova er att jag inte gör. För det krävs att ni ska klicka på annonsen och göra ett köp via densamma. Det tänker jag inte be om från er. Och jag förväntar mig inte det heller. Jag jobbar ju med annonsmarknaden och fascineras av den förutom ovan sagda att det på sitt sätt är lite snyggt.

Technorati-taggar: ,,

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

 
SPELAREN
/SPELAREN