Kära McDonalds,
Häromveckan var jag inne på Mårtenstorget i Lund för att äta lunch i er restaurang. Till min besvikelse fick jag inte serverat det jag hade beställt och när jag tittar på mitt kvitto ser jag att varan ändå är debiterad på mitt kort.
Jag förstår att det är stressigt för er personal ibland, och i synnerhet vid rusningstid på lunchen men jag tycker ändå att rätt ska vara rätt. Så hur kan vi lösa detta nu? Jag bifogar kvittot så ni ser vad som är betalat för. Kan jag gå in på närmaste McDonaldsrestaurang och få den där avsugningen eller måste det vara i Lund? Kan jag köra till någon av era drive-in restauranger för snabbare service och vilken skulle ni i så fall rekommendera att jag kör till?
(Säg inte Eslöv för där har jag varit och det känns inte så intressant att köra dit i detta ärendet).
Förstå mig rätt. Cheeseburgaren och drickan smakade utmärkt och på det har jag inget att klaga. Det är er debiterade tjänst jag inte såg röken av och nu känner jag att jag behöver bli kompenserad för detta. Kanske har ni något mer att erbjuda? Så länge det inte är lika sladdrigt som er sallad och era hamburgerbröd… är jag nöjd. Kanske två för en??
Tack på förhand
Mvh
Martin Hansson
p.s. jag vill bli serverad av en kvinnlig expedit
p.p.s Jag vill också säga att era priser känns väldigt.. förmånliga
5 Kommentarer:
Hejsan jag driver sajten. http://www.AllTheIssues.com och undrar är detta sant?
Och om det är det kan inte du rapportera det där?
mvh
Tor
Ja lunchrusning vid 23:39 känns ju äkta..
Kan man inte ibland bara låta saker vara som dom är?
Kan man inte ibland bara låta saker vara som dom är?
Intressant, personen på just den kassan vid just det tillfället var en kille.
Jag kollade upp detta dagen då fotot började cirkulera på webben eftersom jag jobbade där vid denna tiden.
Men snyggt photoshoppat!
Skicka en kommentar