Håll om mig älskling

Idag har varit en bra dag. Den där förbenade förkylningen har släppt sitt lömska tag om mig igen, och jag kan åter prata och röra mig i offentliga rum. Bara för det blev jag sugen på att spela och sjunga igen. Så, lite ringrostigt drog jag igenom en gammal favorit av Peter LeMarc. Jag funderade på om det är någon speciell som kanske vill höra detta. Kanske är det så? Eller så kan man se detta försök till cover som en signal till alla er som jag älskar på mina olika sätt. Ta hand om er…

Håll om mig älskling

4 Kommentarer:

Pia sa...

Åh så fint Martin, den gjorde du bra!
Och jag blev på gott humör, tack! :)

Unknown sa...

Tack Pia! Vad kul att du blev på gott humör. Då har jag lyckats ju! :D

Pål Wilson sa...

Yeah! Gillar starkt.

Unknown sa...

En bra känsla Pål ... en bra känsla

Skicka en kommentar

 
SPELAREN
/SPELAREN