Födelsedag 11/2 - 2011

P1010001Födelsedag, en dag då man är lite mer upphöjd än andra dagar. Den dagen som man får lite mer bestämmanderätt än en normal dag. Dagen som ska firas med familj, släkt och vänner.
Det har varit en väldigt bra dag även om den inte började med frukost på sängen och skönsång. Jag fyllde år, fick en massa gratulationer på jobbet, via telefon, sms och facebook.

Jag kan inte låta bli att tänka på alla dessa människor, mina vänner, som i ett ögonblick av sina upptagna liv vill mig väl. Människor som uppmärksammar mig på en dag som egentligen inte betyder så mycket för deras egna del men vars handlingar säger att jag ändå betyder något för dom. Det ska jag ta med mig när dagarna inte känns lika självklart lätta som idag.

Tack alla som tänkt på mig idag!

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

 
SPELAREN
/SPELAREN