Att ta saker som dom kommer

Igår var Jonas på besök hos mig och Simon. Som ni ser så hade Simon äntligen fått en motspelare i schack igen eftersom jag har känt mig avigt inställd till spelet de senaste dagarna och varit den där tråkiga pappan som säger nej till att spela. Visst, jag var ju tvungen att lägga mig i Simons spel lite då och då men det hjälpte inte särskilt mycket för Jonas vann ändå. Han är inte bara duktig på att skriva den mannen.

DSC00041
… men det bästa var nog att vi fick tid att sitta ute vid grillen med en flaska vin, två guror och spela “Ta mig till havet”. Ja, det var nog det bästa.

Ta mig till havet. Den och Norwegian Wood och Seasons in the sun och Let it be och Lucy in the sky with diamonds och Basketcase och Blackbird och …

2 Kommentarer:

Anonym sa...

och En grön vågare....Give me a novacaine....She´s a rebel....och tack för partierna. Att göra så gott man kan räcker ju inte alltid till....men nästan.

Martin Hansson sa...

Ah... så var det ju...

Skicka en kommentar

 
SPELAREN
/SPELAREN