Sex och snusk å sånt?? Nej tack…

DSC00008Som en del av er har uppmärksammat så finns det en film här till höger. Visst, den är kanske lite snuskig och jag kan inte ställa mig bakom att den faktiskt visar nakna kroppar som har sex. Det är inte alls det jag är ute efter men titta ni bara.. ni… ni som tycker sånt är kul.. jag ska inte hindra er.. titta då för sjutton!

… och medan alla snuskhumrar tittar på nästan-porr så lägger jag in en bild på mig själv för att kompensera kulturbortfallet. Sedan kan ni väl gå in på forumet och förklara för mig vad ordet självdistans betyder för er. Lägg gärna in begreppet narcissistisk i er kommentar när ni ändå är igång. Egocentrisk ger också poäng. Nu ska jag göra blåbärspaj till Anna

2 Kommentarer:

Pia sa...

Men det ena måste inte utesluta det andra väl? Jag skrev i forumet OCH tittade på filmen... 3 ggr... ;-)

Martin Hansson sa...

ojojoj... haha

Skicka en kommentar

 
SPELAREN
/SPELAREN