Rica - Inatt är jag din


Jag tycker att det är något speciellt att bo på hotell ändå. Hur jag efter en dag på MaskinExpo på Barkarby flygfält tar en låång dusch för att sedan sträcka ut mig på nybäddade mjuka sköna sängar. Jag har öppnat fönstret och lyssnar på stadslivet ifrån Hötorget när jag skriver detta. Någonstans spelar man hög musik och det ligger en fredagskänsla i luften. Ett sorl som lockar till förförelse och lockelse.

Snart ska jag bege mig ut på stan för att se vad Stockholm har att erbjuda denna gången. Jag hoppas på en god stek och ett gott vin till det. Tror ni att man vågar önska sig en god sås till det, eller är det mitt skånska madablod som talar nu?

2 Kommentarer:

jaguarjonsson sa...

man äter nog inte sås i Stockholm, inte modernt o inte magert....Gå på jazzklubb istället!!

Martin Hansson sa...

Adu, e de ente seås fåur de va..!

Skicka en kommentar

 
SPELAREN
/SPELAREN