Måndagsmat och kvällsnöje

Jag: Hej hej, jag är hemma nu?
Mitt andra jag: Välkommen hem! Jag har satt fram lite mat till dig. Jag har redan ätit eftersom du sa du skulle komma hem lite senare.
Jag: Det gjorde du rätt i… Hur har din dag varit?
Mitt andra jag: Jo tack, den har varit bra. Jag hade ett par bra möten nu i eftermiddags och det känns bra inför morgondagen.
Jag: Vad skönt! Förresten, jag köpte den där boken av Alex Schulman som du pratat om. Den verkar faktiskt vara riktigt bra så när du har läst den vill jag gärna läsa den efter dig.
Mitt andra jag: Det får du så gärna.
Jag: Vill du ha vin till maten?
Mitt andra jag: Ja tack, gärna… vad snäll du är…
-------------------------

Herregud, jag måste nog komma ut lite mer… jag ser det nu…

3 Kommentarer:

Åsa sa...

Annars får du glädja dig åt at ha så trevliga vänner som ditt andra jag verkar vara, haha

Martin Hansson sa...

Det är en ytterst sympatisk person haha..

Pia sa...

Mmm det där ser ju riktigt gott ut Martin...

;-)

Skicka en kommentar

 
SPELAREN
/SPELAREN