Hur du INTE ska göra om du vill nå fram till en person som heter Martin…

Efter mitt förra inlägg då jag bad er trycka på en länk här på bloggen dök det upp en diskussion som gör mig konfunderad. Denna bloggen är kopplad till Google Buzz och postar automatiskt alla inläggen dit. Hans Husman var inte nöjd med att han inte såg en bild att klicka på i Buzz… och därmed var jag, enligt honom, mer eller mindre okunnig om sociala medier.
Märklig slutsats eller vad säger ni?

Har ni lust att läsa?? Klicka på bilden..

image

Technorati-taggar: ,,

3 Kommentarer:

Pia sa...

Ooutch... det var en bitchslap som hette duga, han vågar nog inte återkomma :-D

Martin Hansson sa...

Han är välkommen tillbaka med en bättre attityd... :D

Åsa sa...

Jag tror inte han vågar efter den dissningen :)
Eller kanske, efter han utbildat sig lite i sociala medier

Skicka en kommentar

 
SPELAREN
/SPELAREN