Vuxna män gör saker tillsammans

DSC00022

Dessa två herrar är Jonas och Kenneth. Jonas, till vänster, är personen som skriver den lysande bitterbloggen och han är en av mina bästa vänner, om inte DEN bästa. Ibland kysser inspirationen honom och han skriver texter som “rader från en limousin”…

Ikväll sitter tydligen han och vännen Kenneth kring sitt älskade Alfapet och när jag ser denna bilden, som Jonas älskade sambo precis skickade, kommer jag att tänka på filmen “jägarna”, eller det kanske är “den sista färden” jag tänker på? Olustkänslorna kryper hur som helst längs min ryggrad, samlar sig i nacken och brister till slut ut i vomeringskänslor. 
Ni ser ljuset i bakgrunden va? En symbol för deras vänskap och vilka grunder den står på. Detta känns inte bra. Inte bra alls. Vi tackar högre makter för att Annette förbarmar sig över dessa förtappade själar.

Varför jag inte är med?
Jag tror det är för att jag envisas med att lägga ord som “Häxzebracantaloupz” på 3 x ord och bokstavspoäng och påpekar myndigt att det är en typ av frukt från Afrika. Jag är helt enkelt utesluten, dumpad, bortkopplad och förvisad, men jag är inte bitter! Dom kan lägga sina “apa”, “hund” och “katt” och hoppa av glädje den dagen någon av dom får till ett ord med mer än två stavelser. Sinnesslöa stackare.

“Jag tycker så mycket om er! Får jag vara med?”




3 Kommentarer:

Anonym sa...

jAG SAKNADE DIG IKVÄLL... JAG FICK INTE HELLER VARA MED O SPELA... /a

Anonym sa...

Men de scones jag hade bakat räckte bara till oss, helyllemänniskor. "Helyllemänniskor" ger också en jävulsk massa poäng i Alfapet. Tänk på det! Nästa gång ska Ni två också få vara med...lovar...nästan...ingenting...

Martin Hansson sa...

Jag vill inte ha scones. Jag vill ha Häxzebracantaloupz! :-D

Skicka en kommentar

 
SPELAREN
/SPELAREN