Mer musik, nu lite osignat..

Nu när jag är en smula euforisk över att jag lyckats få in en mp3 spelare på bloggen så måste jag lägga upp en låt till. Detta är en grupp som mig veterligen inte är signat av något bolag men det borde inte dröja länge förrän det blir så. Att det sedan är en nära släkting till mig som sjunger gör ju inte saken sämre. Ska berätta mer om denna gruppen senare när jag har tid. Tyvärr har jag inte hela låten här hemma så den slutar lite abrupt men fram till dess så är det ett jäkla tryck och som gjord för att inspirera till spring på innebandyplanen. Rock on!




2 Kommentarer:

Erica sa...

Men vad kul! Hur lyckas du med detta? Kul att rocka loss så här på morgonen :-D

Martin Hansson sa...

Med lite meck och en del besvär så går det. ;-)... rocka du på. :-)

Skicka en kommentar

 
SPELAREN
/SPELAREN