Ibland blir det inte som man tänkt sig

Jag tänkte göra ett långt inlägg om bloggare, gammelmedia, konsten att hitta nya läsare och behålla dom som finns. Hur båda sidor har glömt bort en stor målgrupp. Men jag skrev inget. Sedan tänkte jag tala om för er att jag har haft en mailkonversation idag med en av Sveriges största bloggare. Det var en väldigt privat diskussion om skilsmässor, ekonomi och att vara en bra pappa. I allt det där tänkte jag göra ett inlägg om att vara den bästa pappan i världen men att man inte alltid lyckas. Hur man ibland felprioriterar och bara vill avsluta dagen med ett stort förlåt. Men inte heller där fick jag något på pränt. Allt det där får komma senare. Det känns nämligen inte som jag skulle göra allt det där rättvisa ikväll.

Så vi kan väl bestämma att vi hörs imorgon för att reda ut en del av ovan nämnda? Ok?

1 Kommentarer:

Erica sa...

Ja, så kan det kännas ibalnd. En period nu har jag känt hur jag vill skiva om saker, men när jag väl sitter där med tangenterna, så vill det sig inte. Alla orden far omkring och jag bli rastlös. Så jag kan leva mig in i din situation och jag tror det blir bäst så, att man väntar ut tiden då orden vill födas av sig själva :-)

Dethär med att vara förälder, oavsett om man är mamma eller pappa är ingen enkel sak det där. Det är svårt och samtidigt så roligt och utmanande. Jag tror det är det svåraste jag komemr att ta mig an i hela mitt liv.

Skicka en kommentar

 
SPELAREN
/SPELAREN