Gotthard

Jag och ett par nyfunna vänner hade en chattfest igår och då nämndes gruppen Gotthard som gamla gubbar när jag påstod att det är pojkar med förmåga att flörta upp vilken medelålders kvinna som helst. Jag kan ju egentligen inte ha en aning om hur och varför men jag vet åtminstone EN som skulle säga “Ja tack!” till den där sångaren.

image image

Tro det eller ej, men jag skiter i vilket. Jag intresserar mig mest för deras musik och musikalitet. Deras låtar för tankarna till Europe, Scorpions, Bad Habit, Bon Jovi och alla andra 80-talsband med spandexbyxor, pudelfrisyr och osmakliga ryggmärken. Melodiös rock, snygga produktioner och fantastiska musiker är nyckelorden här. 

Igår såg jag på Idol och enligt egen utsago skulle dom ha ett rocktema… då… men vafan! DETTA är rock. Tonårsidolerna har mycket kvar innan dom kan ta på sig att kalla sig artister. Det är allt jag har att säga om det.

Technorati-taggar: ,



0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

 
SPELAREN
/SPELAREN