Killcats!

image 05.32 vaknade jag och fick höra att en mus hade belägrat min arbetsbänk i köket för att inta en påse tortillachips som jag njutit av kvällen innan. Vad musen inte visste var att jag hade två mördarkatter på standby ute på altanen. Jag släppte in dom och briefade om situationen. Efter lägesrapporteringen var klar sa jag bara “kill, kill, kill!”

Som två obarmhärtiga elitkatter skred dom till verket och anföll musjäveln från två håll. Det var över på ett par sekunder med en tydlig signal till musen.

GE FAN I MINA TORTILLACHIPS!!!

4 Kommentarer:

Erica sa...

effektivt! :-)

Lotta sa...

Haha...då vet jag vad vi ska ha vår nya familjevän till då, utom att kela med förstås! ;)

Unknown sa...

Hahahh, klockrent! Katter är duktiga jägare, mina har gett sig på kråkor, björktrastar och ekorrar också...

Martin Hansson sa...

Ååå avancerat shit! Ekorrar säger du??.. hmm ;-)

Skicka en kommentar

 
SPELAREN
/SPELAREN