Oj!

Detta inlägget är sponsrat av Godmorgon Apelsinjuice Klockan är 06:53 och jag vaknade alldeles för tidigt och kunde inte somna om. Kanske var det flugorna som väckte mig, dom små svinen? Det var inte något annat att göra än att pallra sig upp ur sängen, ta sig en kopp kaffe och lyssna lite på bilarna som passerar utanför med sina semesterlösa innehåll. En annan kan ju sova när han vill idag om det skulle behövas. Igår satt jag ju med den där Ambiloop och lekte till sena timmen så det är inte många timmars sömn jag fick in i kroppen inatt.

Så, vad händer idag då?
Jag tror jag ska måla det där bordet jag snickrade ihop igår och stabilisera det lite. Sedan kommer säkert en eller annan fråga från Simon om att sticka till MediaMarkt för att spendera födelsedagspengar och en god vän ringde igår och ville att vi skulle sticka in till
visfestivalen i lund idag och jag blir ju lite sugen på att se Cajsa-Stina och Dan Viktor. Dom spelar visserligen inte samma dag men det är väl tanken som räknas ändå? Så det finns saker att hitta på. Kanske köper jag Zlatans Ferrari?

Glöm förresten inte att lägga till en av alla låtar som gör dig glad, på låtlistan Make me happy. Listan börjar växa nu och det är kanonlåtar ni har lagt till, än så länge. Nu ska jag fylla på kaffet och gå ut en sväng.

Technorati-taggar: ,,,

2 Kommentarer:

Erica sa...

Zlatans ferrari hade inte varit dumt! Jag som gillar att susa fort på vägarna, men det får man ju inte i Sverige ;-)

Martin Hansson sa...

Jag vet ärligt talat inte om jag hade velat ha den. Kostar ju bara en massa pengar överallt.. haha

Skicka en kommentar

 
SPELAREN
/SPELAREN