Att köra för fulla muggar

Herregud, nu har jag så många uppslag till blogginlägg här så jag vet knappt var jag ska börja. Tankarna far runt som en trombon i mig. De river och sliter och alla vill komma ut på en enda gång men jag måste hålla dom tillbaka. Vända lite på dom, vrida dom ett varv och värdera dom igen. Jag antar att det är som när man kör en gammal bil för fulla muggar och ur avgasröret kommer svart sotig rök. Igår var det någon som körde min hjärna för fulla muggar och nu är den näst intill sotfri.

Jag tänker på Bloggvärldsbloggens pengatema som man kan skriva hur mycket som helst om. Jag tänker på hur människor i mitt liv kan uttrycka sin saknad och hur mycket dom ger mig utan att veta om det. Jag tänker på hur man måste hitta en balans och hur balansen visar varandras tillhörighet. Måste nog bena ut allt innan jag säger för mycket. Kaffe...




0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

 
SPELAREN
/SPELAREN