Veckans mest meningslösa inlägg här

Har ni någon gång varit så trötta att ni måste göra något för att hålla er vakna? Jag menar göra något som ni inte brukar göra i normala lägen? Såklart ni har! Ikväll är det så för mig efter en dag på jobbet som mest kan beskrivas som… tråkig. Jag tror En märkligt tom kyli och för sig att mina sena läggtider spelar lite roll här. Det går helt enkelt inte att sova fem timmar, jobba åtta timmar och sedan vara pigg och glad på kvällen. Det går inte. Inte idag.

Hur som helst så kom jag hem ikväll och fick den där trötthetsknuffen i ryggen som säger att jag ändå är för trött för att göra något kul idag, att kvällen redan är förstörd så jag rengjorde kylen istället. I min iver att rensa slängdes det en hel del burkar och torra frukter men rent blev det och såhär efteråt känns det ju så skönt. Men den blev märkligt tom. Igår hade jag problem med att få in ett mjölkpaket så ni kan ju ana förödelsen och odlingarna som pågick där tidigare.

Så, nu har jag nog skrivit veckans mest meningslösa inlägg men kul och meningslöst var det.

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

 
SPELAREN
/SPELAREN