Förändringarnas tid är här

Idag tog jag ett steg mot den nya världen. Den som ska frälsa oss alla och låta allt gammalt groll vara bakom oss och där framtiden är en outsinlig gåva från högre makter. Det är en ny tid jag träder in i. En ny känsla och en ny era. Ett paradigmskifte.

Jag köpte det “nya Serla toapapper” idag. Notera att rullvikten exklusive hylsa är 175gram! Och att rullbredden är 9,7cm! Den prestandan är det få som kommer upp till idag. Att det sedan är tillverkat av 100% returfiber och är unikt på marknaden gjorde inte saken svårare. image

Kvalitet / Egenskaper
3-lags toalettpapper
tillverkat av 100% returfiber - unik på marknaden
Präglingen "Serla Hjärta" ger ett tjockare papper
Svensktillverkat

Produktfakta
Rull-längd:37,5 meter / 300 ark
Rullbredd: 9,7cm
Rullvikt (exkl hylsa): 175 gram
Konsumentförpackning: 6-pack, 12-pack, 18-pack


Tidigare har jag varit en av dom som köpt dom där hoptryckta rullarna i en praktisk manlig tanke. Nu har jag runda fina toarullar! DET måste vara höjden av lycka! Just så tänkte jag.

Edet´s designade toapapper

Nästa gång kommer jag köpa ett designat toapapper från Edet, men jag vågar inte ta ut svängarna för mycket så här i början. Små små steg mot det stora målet att få torka sig i häcken med ett designat papper. Vad stolt den personen måste vara som har utformat det grafiska som passar för just detta ändamålet.

Det händer saker på toalettfronten kan man säga!

Härmed har jag nog skrivit det mest meningslösa inlägget på Kärleksförklaringar Till Förbannelse.

Technorati-taggar: ,,

2 Kommentarer:

Erica sa...

Ha ha ha, meningslöst kanske, men ett gott skratt fick jag :-)

Martin Hansson sa...

Det finns ett syfte med allt :-D

Skicka en kommentar

 
SPELAREN
/SPELAREN