Replokaler med skallrande galler

För tio år sedan eller mer stod jag i en replokal senast.
Det var rock, det var svettigt och med ett tjut i öronen många timmar senare kunde man somna i ett rus av lycka. Det har varit något jag längtat tillbaka tillOLYMPUS DIGITAL CAMERA         sedan dess. Ikväll ska jag med ett visst tvivel på min egen förmåga ställa mig i ännu en replokal, stämma gitarren och låta ackorden klinga. Men det är helt enkelt något jag måste göra.

Jag såg på Lars Winnerbäckfilmen “Solen i ögonen” för ett tag sedan i vilken han kommenterar varje spelning med ett; "hur fan ska det här gå?” och jag kan bara komma på dom orden för kvällen.
 
Hur fan ska det här gå?

Technorati-taggar: ,,

1 Kommentarer:

loonies sa...

Jag tyckte det gick riktigt bra. Fanstastiskt trevligt att vara i samma musikaliska rum som Du.

Skicka en kommentar

 
SPELAREN
/SPELAREN