Jag måste bara visa mitt piano…

P1010679 Jag köpte detta pianot på annons en dag förra våren och när jag såg detta pianot för första gången föll jag direkt för kitsch:en… Märket är Renn och det är en Italiensk pianotillverkade som tillverkade pianon som såldes på IKEA på 70-talet någon gång.

Det väcker genast frågan VEM som satte ihop det och om det blev några skruvar över, kanske fattades det någon platta? Hur som helst så låter det bra och passar in i mitt lilla hus som genomgår en liten förvandling mot vitt nu när det lider mot vår.  

P1010678 
Jag kan inte mer än älska dom röda “svarta” tangenterna….

Technorati-taggar: ,,

3 Kommentarer:

Anonym sa...

Jag har ett likadant till salu! Av märket Thalen. Vitt med röda tangenter. Någon som är intresserad av att köpa det? Maila todavy@yahoo.se

Unknown sa...

Sålde du detta? Pris?

Anonym sa...

Hej Martin! Trillade över ditt inlägg här och undrar om du fortfarande har detta piano? Om ja, är du intresserad av att sälja den?

Skicka en kommentar

 
SPELAREN
/SPELAREN