För er som undrar hur det går…

Ni är ett par stycken som har frågat hur det går med min hall och jag kan säga att det går framåt och jag är nöjd hittills. Väggarna är vita, spegeln uppe och jag håller på att måla en stol i den glada vita färgen som ni kan se på en av bilderna. Just nu går jag och funderar på vad jag ska göra med golvet. Till dess ska det upp lite hyllor på väggarna. Ljushållare och praktiska förvaringslådor men en sak i sänder.

DSC00018 DSC00019

Jag har också hängt upp spotlights i vardagsrummet och bytt ut en äckligt ful lysrörsarmatur, som av någon anledning hängde i köket, mot en annan lite mildare lampa. Men det får ni se senare när jag hängt upp tapeten som ligger och väntar på att få komma upp på väggen i vardagsrummet. Då blir det bilder på det med.

Technorati-taggar: ,

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

 
SPELAREN
/SPELAREN