Att slipa sina vapen

Jag har inte skrivit så mycket här på senaste tiden och många undrar vad som händer. Det kommer liksom inte tre inlägg om dagen nuförtiden..

Vissa dagar är det helt enkelt skönt att bara samla sina tankar och inte slänga ut dom vind för våg utan att förstå hur dom ska träffa en läsare. Jag funderar på vad jag gör och hittar nya vägar, mål och sätt att ta mig dig. Även om  jag inte säger eller skriver något så finns tankarna kvar. Och jag vrider och vänder på dom, värderar dom underifrån, från sidan och bakifrån.Slip, slipa, slipa 
En klok man
, som jag lyssnar mycket på sa; “Jag tror jag slipar mina vapen, när ingen ser”. Och det är nog precis det jag gör. Mest för min egen skull. Jag önskar att fler kunde göra så ibland… för sin egen skull.

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

 
SPELAREN
/SPELAREN