Sallad och Madagaskar 2

Idag har det varit hög aktivitet här på Kärleksförklaringar mycket tack vare The Real Mymlan! Vi kommer slå rekordet för antal besökare med råge! Glöm inte min lilla egotrip i omröstningen om min lookalike! ,-)

Ikväll försökte jag bjuda in fröken Silver på lite film och sallad tillsammans med mig och Simon men det visar sig att hon är för trött och bakfull för att köra, så jag fick allt för mig själv.

DSC00002DSC00004
Körsbärstomater, isbergssallad, pasta, gurka, stekt bacon, rödlök, paprika, fetaost och en dressing på det. Vem kunde ana att det var så lockande? Tur att jag inte fick gäster för då blev det mer till mig.

Så jag och Simon kollade på Madagaskar 2 och man måste bara älska dom där pingvinerna! Jag säger inte mer.. älska pingvinerna!





Nu ska jag se till att packa den där salladen i en liten box så jag kan ta med mig till jobbet imorgon. Sen ska jag göra ett litet litet inlägg om min röst i natten, Miss T.

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

 
SPELAREN
/SPELAREN